Welcome to Follow the blog

söndag 28 juni 2015

Make it craftys Goding Crystel



Då var det  dags att ta fram en halvfärdig digi som legat och skrotat i en plastficka i   Minst ett år...ibland blir det så för mig att det läggs undan ofärdigt av någon anledning..ibland vet jag inte riktigt vilken färg jag ska välja och ibland känner jag bara inte för att måla mer på den.. Hor som helst tog jag fram denna igår som jag redan målat klänning och hud på..då var det alltså håret, ros och skorna  som skulle färgläggas .. 
Så här  blev hon..digisen kommer från Make it Crafty och heter






Copicsen jag använde är:
Hud: E000 00 11 21
Hår: E31 33 35 37 50
Klänning: E31 33 35 37
Skor: YG00 03 61 63 67 99 11

Tack för titten och ha en underbar kväll 
Lämna gärna några rader i kommentarerna så blir jag glad

KRAMAR!

 

Cicci Vid Pennan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar