Welcome to Follow the blog

tisdag 31 mars 2015

Tufft värre.....

En sån där digis igen som man bara var tvungen att färglägga!

Jag hittade den på Devian art..tyvärr hittar jag inte den igen och Devian art är ju ett gigantiskt ställe att leta på så förhoppningsvis stöter jag på den igen och då lovar jag att skriva vad den heter här så Ni andra också kan njuta av att färglägga den.
 
 
Färgcombos Till tuffingen är
 
Hud: E000 00 21 11
Mössa: RV91 93 95 99
Jacka: B00 32 34 37 39 99
Hår: BV20 23 25 29

 

Tack för titten och välkommen igen

Kramar

:) Cicci Vid Pennan

1 kommentar:

  1. Snyyygg!! Verkligen en läcker stämpel. Om du hittar den igen så får du gärna delge oss andra. Du har färglagt jättefint och jag gillar färgerna massor! Tack för dina fina kommentarer på min FB-sida och på bloggen! De gör mig jätteglad <3 Kramiz

    SvaraRadera